VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai?

VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai? - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Filem, Artikel Gosip, Artikel Isu, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Pelakon, Artikel Penyanyi, Artikel Politik, Artikel VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai?, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai?
link : VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai?

Baca juga


VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai?




sumber: Yusuf Azmi

PPIM 'serbu' pejabat AGR: Kes capai kata sepakat

SERI KEMBANGAN - Akhirnya, perbincangan dan pertemuan hampir empat jam Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) dan syarikat pajak kereta, AGR Auto Trade Holding Berhad berhubung dakwaan menganiaya pemilik kenderaan itu akhirnya mencapai kata sepakat.

Dalam perbincangan di pejabat AGR, di sini, kira-kira jam 11.30 pagi hari ini, syarikat pajakan itu setuju menyerahkan lima buah kenderaan dan 53 kunci kereta kepada pemilik.

Pengarah Unit Tindakan Khas PPIM, Yusuf Azmi berkata, perbincangan selama hampir empat jam itu merupakan satu titik permulaan ke arah penyelesaian berkenaan masalah pajakan kereta.

Menurutnya, hari ini PPIM datang dengan cara yang baik untuk berbincang perkara ini.

"Ini adalah satu titik permulaan ke arah penyelesaian untuk selesaikan masalah pemajak (mangsa) dan mudah-mudahan dengan bantuan dan kerjasama yang diberikan oleh AGR adalah satu perkara yang menepati janji.

"Mangsa-mangsa ini dibantu seperti yang dijanjikan dan saya harap rakyat Malaysia berhenti menyebarkan perkara-perkara mengenai AGR," katanya kepada pemberita, di sini, hari ini.

Beliau berkata, pihaknya telah menerima penjelasan dari AGR dan ini adalah satu pendekatan yang bagus.

Katanya, AGR sudah maklum kepada kami bahawa mereka akan memberikan senarai kereta yang ada pada mereka selain akan buat laporan polis sekali lagi mengatakan bila tarikh mereka ambil-alih syarikat tersebut.

Sementara itu, Ketua Pegawai Eksekutif AGR Auto Trade Holding Berhad, Datuk Seri C Kamaleshwaran berkata, pihaknya tidak menafikan bahawa hari ini PPIM yang diketuai Yusof Azmi datang dengan cara yang baik. - SH

from CELAH GELEGAR - Mencari Kebenaran Yang Sebenar http://ift.tt/2tTF40r
By Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai?

Sekianlah artikel VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai? dengan alamat link https://digoyangkabar.blogspot.com/2017/07/video-kes-dato-kabi-masih-belum-selesai.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "VIDEO: Kes Dato' Kabi Masih Belum Selesai?"

Catat Ulasan